今日終於買左我一直都想買膠錶

係家姐買俾我既2011年元旦禮物同埋奬勵我考車pass

隻錶好簡單,我就係鐘意佢簡約既風格

係swatch最新款既膠錶,好多隻顏色

但係好多隻色都無貨

所以有得揀既顏色真係好少

白色啊、紫色啊、紅色啊

黑色連試都無得試

最後都係白色大熱勝出

因為紫色同紅色都要係專買店至有得買

 

而且專買店又貴成50蚊

其實又唔係既白色真係幾靚又幾好襯

最後都係無去専買店買,真係唔好意思

sales甘落口頭落去sale,我又試甘鬼多次

最終去返之前個間錶舖買,我想慳著家姐個銀包架

IMG_7129.JPG

IMG_7132.JPG   IMG_7135.JPG  

隻錶真係好啱我戴啊

 

 

 

By: U's life

arrow
arrow
    全站熱搜

    UFwOng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()